Kızlar dün post açmıştım tsh gebeliğin başında 3,09 larda çıkmıştı diye o tahlili sağlık ocağında yaptırmıştım doktorum ilaca gerek yok dedi ama değiştirdiğim doktorumda 24 mg ilaç başlarız dedi benim içime sinmedi sağlık ocağında bu tarz değerlerle oynamalar olabiliyormuş kan beklediği için, gittim ilacı almadan tsh hormon değerime baktırdım sabah 1,581 çıkmış çok sevindik tabi demem şu ki tekrar ettirin hemen ilaç almayın sağlık ocağında böyle durumlar olabiliyormuş 💜🌼