Ebruli52 bende pcso var düzeni adetlerımde yok zaten şüan tek belirti aşi bel ağrım şeffaf akıntım bide dün çok vajınal ağrım vardı şimdi yok yarın adet tarıhım diğer ay 7 de olmuştum yarın test yapmam gerekıyor ve yarın doğum günüm gebelik cikmasını çok isterim çok güzel bi doğum günü hediyem olur nasıp 😓