28 haftalık hamileyim. Bebeğim karın bölgesinden 2 hafta gelişim geriliği var dedi, her hafta kontrole çağırdı… yakın çevrem korkma inşallah birşey olmayacak dediler. Huzursuzum, endişeliyim… bilgisi olanlar başına gelenler güzel şeyler anlatabilirmi …