Merii58 canım bazı doktorlar evet öneriyor bence de insanı rahatlatır eminim. Ama bazen koşullar uygun olmuyor, mesela bebek iri oluyor ya da boynunda kordon oluyor. Çıkış anını uzatmamak bebeği riske atmamak adına vermiyorlar. Tamamen sizin ve bebeğinizin durumuyla alakalı. Kolay doğum olsun İnş canım