Esmerim_0 071018 fazla değil cnm sadece 18 😂 bin değil bugün gittim oksapar progestan folik asit ve coraspirim verdi çarşamba gel kan ver güzel artış varsa başka ilaçlarda yazıcam dedi
Esmerim_0 Ayyseek ayın 22 Aralık tek korunmasız oldu ve dün hamile olduğumu öğrendim 12.350 den bugün de 18,500 civarı olmuş çarşamba bida ver dedi
Ayyseek Esmerim_0 yükselmiş neden veriyosun ki önce git doktora gözük keseyim görür sonra seni kalp atşınıa çağırır benm 940 çıkmıştı kan falan verdirtmedi doktor