Birannis İlk dogumum suni sanciyla oldu 4 yıl önce yalan söyleyemem zordu ama kolay diyen de var kişiden kişiye değişen bir şey sanırım bugün 41+0 im yarın sanırım bende suni sancı alacağım yine
Gulcankrty_20 Birannis banada doktor sancın olmazsa suni sancı ile doğumu baslatirim artık dedi gözüm biraz korktu inşallah gerek kalmaz