Semra233 çok teşekkür ederim uzun uzadıya yazmışsınız🌸 bende letu kullanıp çatlatma ıgnesı oldum, bugün 6. Gün ama hıcbir belırtı goremıyorum, Dr gebelık oluşmazsa aşılama yaparız demıstı. Net bilgim yoktu, çok güzel anlatmışsınız teşekkür ediyorum tekrardan. Rabbim herkesin evladını bağışlasın inşallah 🙏