Stok yapma çünkü beneğin o bezi kabul etmeyebilir mesela ben baby turco 1-2 numaradan memnundum 3 numara berbat ötesi molfixe geçtim gayet güzel slepyy denedim 2 numara berbattı pişik yaptı hemde nasıl pişik asla stok yapma duruma göre bak ıslak mendil olarak sleppynin ıslak mendili güzel kokusu bile yok diğerleri çok ağır %99.5 saf su zaten pişikte yapmadı bizde hep kullanıyorum pamuk zahmetli geldi en sağlıklısı o ama gazlı bebeğim vardı hemen altı değiştirdim ıslatmak zahmetli birde ıslak bekletmek bakteri üretiyor anlık olucak yani