Gulnur26 Güzel anneler 37.haftada bebeğimin gelişimi durdu ve bugün doğuma giriyorum lütfen dua edin.
Cerenbelis1 Gulnur26 inşallah hayırlısıyla sağlıklı kolay bi doğumunuz olur bebişinizde sağlıklı bi şekilde doğar inşallah korkmayın sakin olun bebeğinize kavuşuyosunuz 😊
gokyuzununogrencisii Gulnur26 doğum için çok güzel bir hafta bence 🤗 sezaryen sanırım değil mi Rabb’im kolaylık versin inşallah yardımcın olsun canım benim ♥️ a
Efenin_Annesi09 Gulnur26 kaç kilo acaba rabim yardımcınız olsun inşallah sağlıkla kucağına al bebisini inşallah