aysenurokutucu Kızlar uygun fiyatlı göğüs pompası önerisi olan var mı phılıps lansinoh felan çok pahalı kiwi vb marka kullanıp memnun kalan var mı lütfen cevaplar mısınuz
Churcill aysenurokutucu ben acura aldım. Sürekli kullanmıyorum işimi görüyor çiftli aldım ama tek kullanıyorum. Eğer süt sağıp bırakmayacaksanız işe yarayabilir. Ama sürekli kullanacaksanız iyi bişey almak lazım.
Efnanefnan aysenurokutucu Dolap uygulamama bakarmisin rabiademirci34 0 ayarinda süt sagma makinemi satiyorum canim
Ebrulim123 Ben mochi aldım henüz kullanmadım ama yorumları gayet iyi fiyatı da 400 TL gibi biseydi elektrikliye gerek olmadığını söylüyorlar o yüzden manuel aldım
Deletedmom_112 Bu pompayı önceden almak şart mı yani süt gelmezse falan ona göre alsak olmaz mı hastanelerin hemen yanı medicalci oluyor zaten ihtiyaç halinde alınması mı daha mantıklı yoksa almak mj ?
Churcill Deletedmom_112 pompa değil de süt toplayıcı tarzı bişeyi baştan almak iyi olabilir. İlk zamanlar süt üretimi fazla olduğu için bi memeyi emzirirken diğerinden süt akıyor boşa gitmesin diye vakumlu basit bişey almak iyi olabilir. Daha sonra ihtiyaç duyulursa almak daha iyi tabii
Deletedmom_112 Churcill cevap verdiğiniz için o kadar çok teşekkür ederimki 🌸 almayacaktım ama bunu düşünemedim bi tane normal pompalı alıp poşetini de almam lazım di mi o zaman ?
e_blue_sky_a Deletedmom_112 civilde lansinoh da var mochi de. Manuel pompa. Ben lansinoh aldım ikisi de iyiymiş. İhtiyaç halinde eşin gider alır elektrikli
Churcill Deletedmom_112 rica ederim ne demek 🤗🌸 tabii eğer sütleri biriktirip depo yapacaksanız poşet almak faydalı olabilir. Ya da küçük mama kaplarından alabilirsiniz
Haticerman Sağım makineleri beni korkutuyor o yüzden hemen almak istemiyorum doğumdan sonra lazım olursa alırız dedim