Paronayanne Kızlar dün hamile olduğumu unutup yukarıya tabak yerleştirdim . Sonradan aklıma geldi . Korkuyorum bir şey olmuş mudur sizce. Dünden beri kafama takılıyor. 16. Haftaya girdik. Nasıl unuttun diye sormayın valla anlık oldu 🤭
iremsz Paronayanne okadsr kolay bir şey olma ihtimali var mı sizce korkmayın Allahın izniyle böyle basit şeylerden bir şey olmaz
SedaTemel Paronayanne hiç bir şey olmaz canım korkma ben ilk haftadan beri uzanıyorum ulaşmaya çalışıyorum sandalyeye çıkıp dolap yerleştiriyorum bütün evin işini kendim yaptığım için bir çok kadın gibi haliyle böyle şeyler de oluyor tabi ki çok sık olmadığı sürece hiç bir şey olmaz Allah’ın izniyle merak etme :) ilk haftalar öğrenmeden önce kapı üstlerine çarşaf atarken hoplayıp zıplıyordum bile 😀😀😀
iremsz Paronayanne benim de ilk vesveseden uzak tutuyorum kendimi hiç bir şeyin kötü olduğu senaryoları düşünmüyorum böyle her şey daha güzel akıyor seyirinde 🙏 sen de bunu yapmaya çalış
Bebelivekedili 5 haftalik gebeyim mutfak dolapları yüksek surekli yardımcı olacak biri yok mecbur yükseliyorum dikkat etmekte fayda var tabure tarzı yükselticiler var ondan aldım şimdi
Mujmuj-1 Kız ben bahar temizliği yaptım cam kapı mutfak dolabı perde bisey olmaz yaaaaa korkma sakınma sakınan göze çöp batar 😊rahat ol rutin hayatına devam et
Paronayanne iremsz çok teşekkür ederim ister istemez korkuyorum ama Alah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 💕
ponck-123 Paronayanne ayy bende tül perde asmıştım o haftalarda ablam uyardı sonra aklıma geldi bir şey olmaz İNŞAALLAH canım yalnız olunca mecbur yapıyorsun yani tabak çanakta yerleştirdim üste uzanarak 😅
ponck-123 Paronayanne rica ederim canım akışına bırakmak gerek bazı şeyleri RABBİM korusun bebişlerimizi 🩵🧡
Srfclkkl Paronayanne hiçbir şey olmaz merak etme sakındığın göze çöp batar derler sakınma ne olacak sanki ben sürekli uzanıyorum tabak koymak için. Yabancıları görmüyor musun ağırlık kaldırıp hoplayıp zıplıyorlar bir şey olduğu yok sadece bizim ülkemizde yok onu yapma bunu yapma yoksa çocuğun düşer diyorlar takma kafana bir şey olmaz ☺️