Mother Kızlar çok utanarak sorucam ya rahim azgı kısalığı var pruluton depot kullanıyorum haftalık iğne bir de crinone JEL kullanıyorum vajinamdan beyaz topak topak şeyler dökülüyor bazen sizdede oluyormu normal mi?
Dyggdr Mother ben tüp bebek tedavim sırasında 6 kutu kullanmıştım önce beyaz topak geliyo zaman geçtikçe yeşil kahverengi hatta pembe bile gelebilir. Korkma bu gayet normal bişey ilaç kalıntısı dışarı atılıyor.
Evinaram Mother bende çok kullanmıştım tedavisi zamanında hatta bebek 12 haftalık olunca kesmiştim topak topak gelmesi normal korkmayın