selindalyanda Bebeğinize kıyafet almaya başladınız mı? Kaç aylıkları en çok aldınız? Yaza girer gibi olcak kalın mı ince mi nasıl? Yeni doğan çok almayın diyo herkes, çabuk büyür diye doğru mu 😀 Kafam da deli sorular🤔
Zeynep01 selindalyanda aynen canim banada cok alma diyolar dogru ama bi yöndende bebegin kiyafetleri cok batiyor
Alpveannesi selindalyanda evet bendd hep dusunuyorum uzun kollu mu kisa kollu mu giyicek bu bebis diye. Heralde ilk aylarda uzun kollu giyer. Ben kiyafete baslamadim hebuz. Kilosu asagi yukari belli olana kadar baslamayi dusunmuyorum. Ben iri bebek oldugum icin hic 0-3 aylk giymemisim. Gereksiz alisveris yapmak istemiyorum.
selindalyanda Zeynep01 ben de yeni doğan çok almayıp, 3 aylık almaya çalışıyorum çoğunlukta 🙄 Her kafadan ses çıkınca karışıyor insanın aklı ☺
deletedmom11 Aha benm zamanım 🤗🤗 Odasını aLdık ama kıyafette henüz bişi bakmadım mağazaLarın gönderdikleri hediye paketleri war şimdilik ıwır zıwır doLu ama henüz ben aLmadm bişi bebekken çabuk büyüyolar ayağı kapalı zıbınları bacakları bükük kaLdğı için az aLın derim
selindalyanda deletedmom11 25 haftayız şuan o zamanlara denk gelicek ama ne Zaman meçhul 😇 ben de odayı sona sakladım 😁 Aynen ayağı açık almakta fayda var dediğin gibi boyu uzar birden büyür belli olmaz👍🏻☺
Annesed Bol bol içlik uzun kollu pijama tarzı şeyler ayaklı ayaksız pijamalar kollu ayaklı çıtçıtlı tulumlar sıfır kollu zıbınlar yün yakar penye yelekler eldiven çoraplar aventin çok şrirn emzikleri ve bez bizim şimdiki aldıklarımız bide battaniye küvet hayırla kullanmak nasip olsun inşAllah 👪🙏
deletedmom11 selindalyanda bir tek hastane çıkışı iki tane aLsam onLar ayakLı oLsa yeter diğerleri ayağı açık oLsn rahat olsn bacakLarı uzuyoLar bacakLar parantez gibi kaLıyo 🙈🙈
cgdem_bal bende aynı şekilde. genelde 3/6aylık alıyorum. ama kusma vs olucagı ıcın yenı dogan da cok lazım olur diyorlar. ıyıce kafam karısıyo benimde. bıde ılk bebek olunca tecrübesızlıkden kaynaklanıyor hep bunlar.
SerapUGR Ben daha hiç bişey almadım bu hafta sonu almayı planlıyorum hastane çıkışı 2tane alırım onun haricinde yenidogan 2 yada 3 takım alırım diğerlerini 0-3ay alcam ve sonra bebişimle gidip eksiklerini birlikte gezerek alırız nasılsa yaz ayları oluyor. Yenidoğan bebiş üsürmüş çabuk üşütürmüş bu yüzden ilk 3aylık süreçte uzun kollu giydirmeyi düşünüyorum. Sağlıkla doğsun kuzularımız inşallah 🙏😍
smcnkrt İkinci olduğu için yatak falan hazır odayı biraz daha büyüyünce abimizle orantılı bileyler yapıcaz kıyafette pek almadım daha bir sürü hediye geldi abimizden kalanlarda var biraz dışarlık alıcam ama orta kalınlık iyi olur sonuçta bebek henğz kendini tam ısıtamaz
Simge 0 3 aylık aldım ve hepsini uzun kollu şeyler aldim. Herhalde kısa giyemez. Hem patikli hem patiksiz penye ince şeyler aldim. Zaten üst üste giydiriliyo 2 kat. Hiç kalın bi şey almadim. Almak lazım mi bilemedim
hkmtcnr valla canim nasip kismet olursa bende 23 nisan annesi olcam💙 simdilik 1 tane hastane cikisi 5 tane cit citli kisa kollu uzun kollu badi ve ayakli alt pijama aldik.yine citcitli espirili zibinlar ve altlik aldik.bir iki tane sevimli tulum aldik coraplarini agiz mendilini sampuan vucut sütü sabunu kovasi kuveti maşrapası pişik kremini islak mendili bezi aldik arada bi de görüp dayanamadigim icin 6 9 aylik kislik pantolon ve gomlek aldim😄💙👶🏻
sibelll Benim ilk gebeliğim olduğu için çok hevesliyim 2 hastane çıkışı aldım gerisi 0_3 ay için 5 yarım kollu çıtçıtlı body 3 tane tulum 2 tane iç zıbın battaniye çorap patikli pijama 2 takımda pijama takımı 1 tane kadife takım 12 li ağız bezi 2 benye yelek aldım hatırladıklarım bunlar şimdilik 🙂