bilgegk Kızlar dün özel hastanede vermiştim akşam 25,7 çıkmıştı bugünde devlet hastanesine gidip kan verdim 29a yükselmiş sağlıklı olmayacak muhtemelen kanarsın dedi yavaş yükselipte sağlıklı gebelik geçiren varmı
Anneolmak38 bilgegk Canım labaratuvar farklılığı olabilir. Kan tahlillerini özellikle beta hcg yi aynı hastanede yaptırmaya dikkat et. İnşallah Rabbim nasip eyler kucağımizi boş bırakmayıp sağlıkla dogurmamizi nasip eyler ❤️❤️
Hasret18ayaz bilgegk hastane farkından az yükselmiş.olabilir belki ama bir önceki gebeligimde beta az arttı keseyi gördük bı kaç gün sonra kanamam başladı kürtaj.oldum maalesef sağlıklıdır sizin insallah
Anneolmak38 bilgegk Stres yapma :) Benim adetim geciktikden 4 gün sonra vermiştim 56 çıkmıştı değerim.. Eğer sağlıklı gebelikte değerin artar ama 2 güne bir gidip yaptırman lazım %60 artması lazım sağlıklı gebelik olması için
bilgegk Pamuk yani hiç olumlu birşey söylemedi zaten henüz 3 gün var reglime yükselebilme ihtimali var değilmi
bilgegk Moz Farklı yerlerde vermiştim öncesinde sonra tek bir yerde vermeye devam ettim bir kaç kez olması gerektiği gbi 2 katına yükselerek arttı