Ayla___06 Merhaba arkadaslar 2 gün önce bebegimin Cinsiyetini ögrendim, Doktor Erkek dedi ve hatta pipiyi gösterdi ve yüzde 98 eminim dedi, Hatta ard arda sordum ve Resim cekip verdi elime. Sizce yanilma payi olurmu hala? Alisveris yapmak istiyorum hazir yilbasi indirimleri de gelmisken 😊 Simdiden herkese tskler 😘❤️
Krasivyy Ayla___06 bnde 17 de öğrendim ama detaylıyı bekliyorum iki hafta sonra öyle başlıcam alışveriş e