Burda Noel tatilinda birgun pembemsi kirmizi kan ince akinti geldiydi. Bende ondan onceki hafta test yapip dr a gittmisdim. Hatirlarsaniz keseyi görduyduk ama bebegi gormediydik. Hamd olsun bugun kan ve idrar verdim asagudan ultrasonla bakdi bebegi görduk Rabbim herkese nasip etsin insallah. Dr 8 haftalik dedi uygulamaya gore 7+3