Merhaba annelerim anne adaylarım 36+5 teyim,sezeryan düşünüyorumm spinal mi epidural mi daha acısız ve ağrısız ya da benim durumum açısından daha kolay oluyorrrr?bu haftaya kadar doğumu hiç düşünmedim strese girmemiştim hamileliğimin tadını çıkarayım diye ama günler geldi çattı yoğun kaygı yaşıyorum normale cesaret edemeyeceğimi anladımmm