Ys20 Merhaba kizlar dün serklaj oldum hastaneden çıkarken 2 farklı antibiyotik yazmışlar günde 5 sefer antibiyotik içmem gerekiyor ağır gelmez mi ya biri aksef 500 mg diğeri flagyl 500 mg kullananlar var mi
Pamuk Ys20 Bana serklajdan sonra vermedi doktor çok büyük enfeksiyon oldum hala da bitmiyor keşke verseydi.Suan ki kullandıklarını kullanınca rahatlamistim.
Ys20 Pamuk ilk serklajimda da antibiyotik verilmemişti şimdi 2 tane birden ve günde 5 sefer olunca şaşırdım ve sormak istedim. Sizede çok geçmiş olsun
Midwife10 Ys20 enf açısından kombine tedavi gibi birşey ikiside önlemek adına mutlaka kullan ikisde b grubu gebelik için zararı yok. Daha sonraki haftalarda tekrar kullandım ikisini bir . Hatta şuan nerdeyse 36 oldum aksef tekrar başladım dünden beri