Pamuk Sağlık açısından hiçbir durumda kesinlikle kimse dinlenmemeli. 39+5 te sezeryan doğum yaptım, herkes bekle biz de geç doğurduk, sezeryan zor, normal doğur analık kolay değil dedi. İyi ki beklememişim oğlum kakasını yapmış, ben ameliyata girmeden 1-2 saat önce yapmış Allah’tan. Ben içimdeki evhamı dinledim iyi ki de öyle yapmışım.