Minikkelebekkk 7 haftalık hamileyim midem bulanmiyor herkes şaşırıyor bazen sabahları ve akşamları bulanıyor ama.istifra fln Yok sadece midemde böyle boşluk hissi değişik oluyor yaşayan varmı normal mi
Linatkgl Minikkelebekkk bende 8 aylık hamileyim yemek karartma dışında hiç kusmadım bazen bulantım oldu ama kusma hiç yaşamadım
2prensesannesiiii Minikkelebekkk ben yaşıyorum ama hafta da bi kustuğum da oluyor bu sabah kustum mesela ama genel olarak sizin dediğiniz gibi bulantı oluyor ama kusma olmuyor ama bundan önceki gebeliğimde tam 4+5 te kesem göründüğü gün kusmam başladı doğuma kadar kustum aralıksız her gün çok ağır gelmişti bunda önceki gebeliğime göre çok rahat nazar etmeyim
Edaa01 Minikkelebekkk evet normal bende bu haftalarda başlamıştı yavaş yavaş geliyor genelde bebek büyüyor çünkü bende başlarda merak ediyordum böylemi gececek diyordum 7 8 haftadan sonra başladı😁 ama devamlı degil benimkisi 2 3 gunde bir sabahları istifra ediyorum onun dışında yok ama midem devamlı bulanıyor 😁
Minikkelebekkk Linatkgl bende bazen böyle iştahsızlık fln midemde affedersiniz sanki öküz oturmuş gibi his oluyor
Musemma06 Bende de hiç olmadı ve gayet normal çevrenin ne dediğine bakmayın herkez farklı bişey söyler
Edaa01 Minikkelebekkk ama insan istifra ettiginde hamile oldugunun farkında olmuyor mu ben şahsen hamileligimin farkında oluyorum bebegimin büyüdüğünü hissediyorum her nekadar kötü olsakta🥰
Sadelim Minikkelebekkk çok güzel bişey şükret ilk hamileligim de benimde bulantım olmadı çok çok nadir oldu rahat geçirdim aynı dediğin gibi midemde değişik bı boşluk hissederdim ama şimdiki hamileliğim de aşırı bulantım oldu çok zor oluyor
Edakrpnr_0 Minikkelebekkk 40+5 deyim hamileliğimin başından 34.haftaya kadar ilaç kullandım prilam bulantım oldu ama hiç kusmadım bende herkesin bünyesi aynı olmuyor ki mesela ablam prilam kullanmasına rağmen hep kustu kişiden kişiye değişiyor
Minikkelebekkk Edaa01 bende böyle sanki hiç hamile değilmişim gibi çünkü daha kalp atışını bile dinlemedim salı gidip dinlicem belki o zaman daha değişik olur bide şuan merak var hani bebek nasıl gelişiyor mu korkuda var
Edaa01 elmaelmaelma ben şansen kendimi diyorum devamlı kusan birisi degilim ama kustugumda bebegimin büyüdüğünü hissediyorum hamile oldugumun farkina variyorum herkez farklı düşüne bilir bu benim şahsi düşüncem
elmaelmaelma Edaa01 kusmak hamilelik için sık rastlanan bir durum ama bebeğin büyümesi ile bir alakası yok. Tam tersi, asıl kusmadığınız zaman bebeğinizin büyümesi ve sizin sağlığınız daha iyi olur.
Bimiyendis Minikkelebekkk bende 16dan sonra başladı, nazar deydirmeyin kendinize 😂 İnşallah olmaz tabi
Zynp12 Minikkelebekkk normal tabiki herkeste farklılık gösterir bünyeyle alakali birşey ❤️benimde ilk iki ay oluyordu ama sabah sadece 3 ayimdayim fazlalaştı bulantılarım
Gamzelii7 Minikkelebekkk ben 33 haftalık hamileyim hiç bir defa bile kusmam olmadı. Bulantı da ilk zamanlar arada oluyordu sonra oda geçti. Normal herkesin hamileliği aynı olamaz zaten