Melike_ince Yerleşme kabaması olduğunda cinsiyet erkek oluyormuş doğru mu bu bilen yaşayan var mı acaba
Musemma06 Ben de erkek bebeğe hamileyim 35 haftalık ama öyle bişey yaşamadım cinsiyetle alakası yok bence