Latifeolgn doçent dediğiniz filiz hanim zaten ben ilk temmuz gibi gittim 18bin normal 22 bin doçentti ama kalp atışı duymadan satmadilar ,aradan 2 3 hafta geçti gittik zam geldi dediler normal 24 bin doçent 28 bin oldu dendi. Gelen herkese de o fiyat söylendi ben 24 e aldım daha da zam gelir diyerek sonra Eylül ekim ayları gibi herkes 19 a aldığını yazmaya basladi ,dun de ayni sorunu A life google yorumlarinda gördüm. Benim söylediğimi söylüyor o kisi de ,şikayetçi olacagini söylemiş ,onlar da sikayet ederseniz edin hiçbir sey degismez demişler. Doktorlar açısından bi sorunu yok kimsenin ama bu hastane yönetimi kısmı ciddi bir sorun. Kesilen Fiyatlar yapılan zamlar vs vs.