Rumuz5838 ElifT123 aynı aynı benim de aynı üşüdüğünü hissetmiyorum ama 🤣 sonra oram buram tutuluyor ağrıyor
Rumuz5838 ElifT123 benm bebeğin cinsiyeti erkek . erkek bebekte böyle üşüme olurmş. Sizinki de erkek mi ?
Rumuz5838 Gul_se77 ne bilim öyle derler yani hamileliğim ilk başlarında da çok üşüdü ayaklarım özellikle şuan havalar soğudu o yüzden üşüyor olabilirsiniz 😬
hasretsisman O kadar çok sıcak basıyor ki bazen buzdolabının içine girmek istiyorum artık göğsüme soğuk bir şeyler yaslıyordum ve bebeğimin cinsiyeti kız 🙈🌸💖