Dün kontrolümüz vardı, bebeğim 2 kg 450 gram çıktı 2 hafta ileride. Tahmini doğum tarihi 14 şubat ya da 20 şubat dedi doktor. Böyle bebeğime kavuşmaya az zaman kaldıkça korkularım ve endişelerim artıyor, bazen ne hissetmem gerektiğini bile bilmiyorum. Hayatımda hiç bebek bakmadım nasıl susturulur, ne için neye ağlar? Ona yetebilecek miyim? Aç mı tok mu anlayabilecek miyim? İyi Bi anne olamazsam hastanalır anlamazsam gerekli yerde gerekli müdahaleyi yapamazsam diye o kadar çok korkuyorum ki. Hem tüm dünyadan korumak istiyorum, her anında yanında olmak istiyorum inşallah iyi bir anne olurum. Benim gibi hisseden, korkuları olan var mı?