Ben balık çok severim köfte aşırı severim hatta hep derdim ne olursa olsun köfteden soğuyamam diye ama hamileliğim o kadar zor geçiyor ki ilk 4 ay mide bulantısı ve koku hassasiyetinden değil yemek yemek mutfağın kapısından geçemedim herşey koktu kusturdu sonra düzeldim çok şükür bulantı açısından tavuğu hala yiyemiyorum orası ayrı ama et balık yiyebiliyorum şuan 35 haftalık oldum 16 haftadan itibarinde safra çamuru sebebiyle ağrı ve yanma çektim hala çekiyorum bir dert bitiyor diğeri başlıyor ama mide bulantısı kadar kötü bişey olamaz hayatımın en kötü günleriydi 🥹