Elif_111 32 haftalık hamileyim 6 7 saatlik bir yola gitmem gerekiyor 3 günlüğüne hastaneye gittim bugün her şeyim yolunda doktora da sormayı unuttum bu durumu aranızda bu haftalarda uzun yola çıkan var mı acaba
071018 Elif_111 özel araba ile 2 satte bir durup biraz dinlenmenizi oneriyolar ayakta şişlik vs olmasn diye ama otobüs yolculuğunu onermiyorlar yinede doktora danışın tabi
Elif_111 071018 kendi arabamız ile gideceğim devlet hastanesine gittiğim için doktora istediğim an ulaşmıyorum da
071018 Elif_111 anladm yani bir danissaniz iyi olur ama 2 satte bir durup ayağa kalkin biraz hareket edin giderseniz de