31 haftalık hamileyim demir ilacını doğru düzgün hiç kullanmadım hangi hapı kullandıysam aşırı bulantı kusma yaptı ara ara değerlerime baktırdım normaldi doktorum en son ferplex flakon verdi her gün içemesen de 2 3 günde bir iç dedi bunu kullanan var mı sabah mu akşam mı bilmiyorum normalde demir ilacı içtikten sonra süt ürünleri tüketmeyin diyolar ama eczane birşey söylemedi yemekten sonra içebilirsin dedi