Sakakusu Kan değerim düşük ve yükselmediği için damardan vericek doktor ama rapor çıkmasını bekliyoruz. Üç doz serum 14 bin küsür🤦🏻♀️ Damardan alıpta hemen faydasını gören var mı? Doktor açık açık kan değerin yükselmezse seni doğum yaptırmam diyor
Xxxmelodi666 Sakakusu 14 bin mi eyvah eyvah ilk gebeliğimdede kusmalardan bulantılardan hap içemedm serumla verdiler bundada hiç içemedm yine kusmalardan doltor her sefernde kan değerime bakıyor sıkıntı olursa o da damardan vereck yine ama o kdr pahalı olmasına şaşırdım bu arada sorunuza geleck olursa 2 haftada kan değerm normale dönmüştü
Kbr-ozcn Sakakusu banada soyledi bi tanesi 7.500 tlydi ama bu ilacı raporladigi için daha uygun almıştık 1000 tl
Sakakusu Xxxmelodi666 rapor çıkarsa belirli bi miktarını devlet karşılıyor ama ben Kahramanmaraş’ta olduğum ve raporda afet bölgesi olduğu için tamamını ücretsiz alabiliyormuşum.