Karanfill 37+6 hamileyim. Su gibi akıntım geliyor. Eczaneden bı şey aliniyormus sanırım amniyon sıvısı olup olmadığını anlamak için. O ne acaba bilen var mı? Bide şu azalması durumunda sezeryana mi aliyorlar? Yoksa suni sancı verip açılmayı mi bekliyorlar?