Evet bu sıra gebelerde sık yaşanan bir durummuş maalesef benim de başıma geldi kahverengi lekelenmem oldu doktoruma gittim bi gün yatış verdi hastanede düşük riski varmış meğer bu yüzden ihmal etmesin gitsin mutlaka, şuan 10 günde evde yatış verdi progestanla beraber, biraz normale döndüm şuan şükür