meeese Merhabalar Arkadaşlar. Burada normal doğum yapan var mı?Memnun kaldınız mı? Ben Nuran Kıyak hanıma gittim 2 kez muayene oldum doktoru sevdim. ama hastaneyi bilmiyorum ondan dolayı çekincelerim var. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Sibelarin2 meeese meeese bende Nuran hanıma gidiyorum 37. Haftadayım kendi tercihimle sezaryen istiyorum araştırdım doktoru herkes beğenmiş herkes memnun kötü bi yoruma rastlamadım
meeese Sibelarin2 inşallah güzel geçer doğumunuz. Doğumdan sonra hastane ile tecrübelerinizi de aktarabilir misiniz? Memnun kalın yada kalmayın, bilgilendirirseniz sevinirim.