Kızlar hafta olarak geriden geliyordum geç döllenmeden dolayı bugün kontrole gittim kalp atışını duyduk ama kese bebeğe göre büyümemiş dedi haftaya tekrar gel takip etmemiz lazım ona göre iyi veya kötü birşey diyebilirim dedi haftam 7+3 başına böyle birşey gelen var mı nasıl olacak merak ediyorum