FeriDee bende senin gibi cok istiyodum bide seker hastasisin cocuk olmaz dediler ondan olmucakmi diye cok stres yaptm stres gercekden engelliyo ugrastm hamile kaldm dustu tekrar ozenle bekledm hamile kaldm gene dustu bu seferknde aman ya Allah verdigi zaman verir ugrasmicam stres yapmicam dedm ne yumurtlama zamanima baktm ne adet zamanima tatile gicicez gecesi tuturdu test yap diye ya ben hamile deglm diyom olsn yap nolcak diyo evde test hep bulunuyo 😂 ufak bisyde deniyodm cunku bi tane erken bi de normal.hamilelik testi erken pahali olnca aman yazikmi degl dedm normal testo yaptm banyodaym ustumu giyiniyorum bi baktm testte bebek oldunu belli eden cok net cizgi var obur cizgi gorunmuyo tesr bozlms heralde diye elime aldim 2 tane cizgi var hemde soluk filan degl baya netti su an 9+6 haftalim oldu olsn olsun diye ugrasnca surekmi tarih kontrol edince strese giriyoruz sanirim olmuyo 😂 sal gitsin seker hastasisin olmaz diyenler vardi ona ragmen oldu Allah versin yeterki