Cattu Arkadaşlar iki kimyasak düşükten sonra sağlıklı gebeyim ancak pıhtılaşmadan dolayı oksapar başlattı doktor ancak 32 hafta boyuncaymış siz vurulmasını nasıl ayarladınız kol ve göbek denildi ama kollara bi ay ancak dayanıyorum her yerine vuruluyor mu
Cattu Pamuk en çok bacak mı acıyo acaba ? Göbekten yapın acımıyor inanki koldan daha iyi birde bi şey sorabilir miyim göbeğiniz şişmiştir mesela oraya vurulması sakıncalı mı oluyor daha sonrası için ? Karın büyüdüğü için bebeğe bi şey olur mu
TugbaaGunaydn Haftadan beri tek yaşadığım için göbekten yapıyorum. Şu an 30+2 yim doğuma kadar da göbekten yapacağım. Doktorum en fazla yağ dokunun göbekte olduğunu söyledi. Korkmayın zamanla alışıyorsunuz. Elimle altta damar var mı diye yokluyorum o zaman beze oluşmuyor. Sadece kanama falan oluyor. Ovuyorum güzelce morarmada çok olmuyor artık.