Merhaba arkadaşlar ben 24+4 gebeyim 2 hafta önce doktora gititm hiçbir sıkıntı yoktu çok şükür ama birgün ilkiskiden snra kahverengi akıntı oldu sonrası çok az kanama peçeteye geldi geçti şükür bebek hareketleri iyiydi ama 2 hafta geçti bugün tekrardan kahverengi akıntı gelmis iç çamaşırına değmiş ama bu sefer bebek hareketleri azalmış öyle sorun yaşayanlar var mı