Aynuradymn Yeni dogacak bebeklerinize kac beden kiyafetler aldiniz 0 ay kucuk olur 3-6 mi alicaz 1-3 mu alicaz kac adet alicaz kafam cok karisti siz nasil yaptiniz aliswerisiniz ?
KlncA Aynuradymn Yenidoğan işte 0 beden niye küçük olsun? Kim için üretiyorlar o 0 bedenleri ozaman?? ☺️ sıfır çok almazsın 1-2 hastane çıkış takımı yeter. Gerisini 1-3 ve 3-6 ay alırsın
Sedaince Aynuradymnbirkaç tane 0 beden hastane çıkışı yeterli diğerlerini ben 1-3 ve 3-6 olarak ayarladım
Elifaaksoyy Aynuradymn Ben sadece hastane çıkışlarını 0-1 ay aldım geri ne aldıysam 0-3 şekilde aldım
Akgunzeynep Aynuradymn 3-6 ay canım 1-3 ayı sadece kırkına kadar giydirebilirsin 0 ay olanlar prematüre bebekler için . Ben kızıma hep 3-6 ay almıştım kilolu doğduğu için tamda olmuştu. Belki senin bebeğinde kilolu doğabilir bunu da göz önüne Alman gerekir
Aynuradymn 0 ayda 2bucuk kilo yaziyor ama biz 32 haftada 2 kiloyuz sukur ozmn nasil olcak ki cocuga :))ondan kafam karisti .s
uduygudmrhn Akgunzeynep peki yaz bebeklerine nasıl alınmalı sizce uzun kollu şapkalı çoraplımı olmalı?
Maztug_ Aynuradymn yeni dogan bebekler icin kiyafetlerde zaten yeni dogan yaziyor canim ama biraz 3 aylik biraz 6 aylik alsan daha iyi olur zaten dogduklari gibi hemen buyuyorlar
Omerhatice Aynuradymn ben 2 bedenle başladım su an 2 ayligiz 3 bedene gecicez cnm 0 alsan 1 2 hafta gitmiyoe hemn büyüyor o zmn direk 1 numaradan basla 0 lar genelde premature icin daha uygun oluyor minicik
Hulya06 Aynuradymn Canim çok yenidoğan alma derim çabuk büyüdükleri için.Ben hastane çıkışlarını birkaç tane yenidoğan takım aldim gerisi 0-3 0-6 😊
Akgunzeynep uduygudmrhn sonuçta yeni doğan olduğu için yazda olsa uzun kollu olmalı bence kış kıyafetlerine göre daha ince olan takımları tercih edebilirsiniz
bikucukbalik Aynuradymn canım yeni doğum yaptım 0-3 ay tulumlar rahat oluyor ama zıbın setlerinin alt pijamaları biraz büyük oluyor. Tulumlar daha kullanışlı. Tulumlarda 0-3 ay al
Smiley87 Aynuradymn canım 0 alma sakın abimin eşi almıştı bebişi 4 kilo doğdu, bir dünya 0, 1 ay kıyafet almış hiç birini giydiremdi 😁 0-3 al hepsini 👶🏻