Evremoz Ezgialgzarsln en mantiklisi patiksiz , daha uzun süre kullanirsiniz altina bi çorap giydirmenize bakar. Ama maalesef piyasa bu sekilde uzun kullanin istemez sık sık yenisini alın diye patikliyi daha çok üretirler.
YldrmNUR Ezgialgzarsln kanka benim arkadaşım patikli aldı ilk zamanlar patikli giydi bebek. Sonra o patik kısımlarını kesti bebeğin boyu uzadıkça da öyle giydirdi 😂
Ezgialgzarsln Limon06 Evremoz gerçekten öyle patiksiz asla bulamıyorum alıp bi iki kere de giydirmek istemiyorum
Limon06 Biz aldıgımız patikli lerı kullanamadık ılk haftalar da sadece kullandık sonrasında hep cıkardı ite ite yarıya indiriyor şimdi boy acısın dan fılan da sıkıntı oluyor
YldrmNUR Ezgialgzarsln kendiniz kesebilceğiniz şekildeyse kesin ama değilse yine bi terziye götürmek gerekiyor. Yenisini almaktansa giyebilcekse patikleri terzide kestirtsek yine iyi diye düşünüyorum. Bende 0-3 ay patiksiz bulamıyorum. Bu arada ebebekte indirim var. 1000 tl ve üzerinde 200 tl çek veriyor
Ezgialgzarsln YldrmNUR aynen bende e bebeğe bakıyorum şimdi %30 indirim var onun bedenleri tam uyumlu mu bilmiyorum ama alıyorum işte
YldrmNUR Ezgialgzarsln bende bilmiyorum ama yeni doğanı hastane çıkışı 5li takımlardan 4-5 tane aldım geri kalanı 0-3 ay aldım bende bilmediğimden