Kızlar merhaba, Mila ismi uluslararası bir çok anlam taşımaktaymış. İspanyolca’da “Harika”, Slav dilinde “Aşk”, Arapça’da “Güzel”, İbranice’de “Barış getiren”, Bulgarca ve Rusça’da “Sevgili”, diğer bir çok dillerde çalışkan, nazik, kibar, hoş gibi anlamlar taşıyor. Sizin bu isim hakkındaki düşünceleriniz nelerdir? Son dönemlerde koyuluyor fakat yabancı ismi çağrıştırdığı için düşüncelerinizi almak istedim. Sürekli Avrupa’ya gidip gelen bir aileyiz ve çocuk doğdunda AB vatandaşı olacak. İleride yurtdışında okutma düşüncesiyle uluslararası bir isim tercih etmek istedik. Farklı isim önerileriniz varsa nelerdir? 🌸