Arenn1 iki süt makinem var biri elektrikli biri de normal el ile sıkma bataniyeler 10 tane hastane hastane cikisim var bebek yazması kalın bataniye ince bataniye tulumlar var beşik bebek araba var kundak var müslim var yani çok şeyim var cnm hastane çıkışı da yaptım ismili 3 tane tulum aldım yeni eksik sadece biberon bez ıslak mendil falan kaldı bende kendim içinde iki takım rahat hastane için aldım düğmeli internetten sipariş ettim bide hasta bezi Alaçam bir paket sezeryan olacam