eoa canım doktoruna git bence. Çünkü bende ilk haftalarda yaşamıştım. Rahimde olan kanamanın dışa atimiymis o. Büyük ihtimal progestan verir ama kanama durumuna göre iğne de yapabilir ek olarak. Ihmal etme . Ama yine de moralini yüksek tut. Allah şifa versin sağlıkla kucağına almayı nasıp etsin 😊