Doktorum doğumdan bir gün önce bırakacağız dedi igneyi. Coraspirin 32 de bıraktırdı. Şuan 37+0 🧚♀️
Nst için devlete gittim ignemi yazmadi şimdiden bırakmak gerek dedi, bende doktoruma yazdırdım yazdı zaten. Kafam karıştı sizler naptiniz ? 🥲 (dogum sezaryen olacak) igneyi de devam edeceğim.