39 haftaligiz bugün çatı muayenesi oldum kenarlardan dar dedi doktor bebeğin kilosu 3500 civarı benim gibi çatısı dar olup normal doğum yapan hamisler varmı acaba. Ben normal doğum istediğimi söyledim doktora sezaryen olmak bu konuda daha mı mantıklı