papatyaolsun yok canım benim eşim gorevdeydi 6 ay gelmemişti o gelmeden doktorq gittim ben adetimin 3. Günü geldi 3. Günde ilaçlara başladım 5. Gün adetim bitti ilaçlar bitti birlikte olduk 7 gün sonra iğne için gittik iğne vuruldu hafif hafif belirti başlamıştı sonra test yaptım çıktı çıktığı gün doktora gittim evet gebesin adetinin bittiği gün gebe kalmışsın dedi bende ama bana iğne vurdunuz dedim inşallah bebek sağlıklıdır dedi orada bende ipler koptu zaten