37 haftada vajinal muayenede masaj yaparak uyardı doktor ama biraz zorladı beni. Muayene esnasında o baskı yaparken benden ıkınmamı istedi ve canım yandı açıkçası. Eve gidince yer sil çömel sürekli dedi. Şuan ufak tefek ağrılarım var alt tarafımda. Bu şekilde uyarılıp doğumu başlayan oldu mu? Sancımın yada suyumun gelmesinde etkili olur mu sizce?