minik-mucizem 37+2 haftalığım bgun çatı muayenem vardı yaptırdım hersey güzel dedi doktorum normale uygun dedi . Adet sancısı gbı bı agrı grdı aynı zmanda buyk tuvaletne skışmış gibı de bi halim vardı baya canm yandı sancıda sonra sancım gectı duşa grdım duştayken tekrar basladı agrım smdı yne durdu ama ne nişan ne de suyum gelmedi sizcee nedirr buu yaa dogm sancısı mı olyor
Bisofiya minik-mucizem Ay hiç bilmiyorum 🤷🏻♀️ Ama çok heyecanlandım 😍 İnşallah tek avazda, çok güzel, çok kolay bir doğumun olur canım ya 🤗🤗
Hanne minik-mucizem Cati muayenesinden sonra hafif adet sancısı gibi sancı ve kahverengi lekelenme olabiliyor. Sancılar düzenli ve şiddetli değilse Doğum alameti değildir.
ebru23 minik-mucizem galiba sancilarin baslamis sen takip et sancilarini bi saatte 3 kere gelirse git ins kolaylikla dogurursun
minik-mucizem Hanne hafif değilde baya agırdı yaa canm agrı. Ama lekelenme flan olmadı bde mide bulantsı oldu istifra ettim agrım durdu. Şuan o denli sancım yok ama bilmiyorum ne olur . Saglıkla zamanıyla gelsın yavruumm 😍
UlkerSD minik-mucizem kız okurken heycanlandım noluyor dedim😂 bende de hafif bi sancı vardı ama uzanıp dinlenince geçti😂 ilahi doğurursan haber et❣️❣️❣️