Srnbnymn Merhaba, 22. haftam bitmek üzere ama bebişimin kilosu normalin biraz altında dedi doktor? 478 gram dedi. Ortalama kaç olması gerekiyor? Bebeğimin kilo alabilmesi için önerileriniz var mıdır?
tatlibebegim_ Srnbnymn kaşar peyniri muz kefir yumurta ceviz bunları her gün yiyorum mutlaka 22+4 haftalığım bugün kontrolüm var kaç gram oldu bakalım 19+6da 370 gramdı
busduuk1914 Srnbnymn 21. Haftada 470 gramdı gayet normal dediler. Bence çok büyük bir fark yok. Beslenmeyle düzelir gibi duruyor
_Tazeanne Srnbnymn benimkide 21+0 389 gramdı normal dedi bana zayıf geldi şimdi daha dikkat ediyorum pazartesi gideceğim kontrole
Eda3838 Srnbnymn muz ,çiğ badem ,kabak çekirdği , kaşar peyniri bol bol tüket hepsi bebeğe kilo aldırıyo canm
Srnbnymn tatlibebegim_ benim de 22+6. Yazar mısınız lütfen bebişin kilosunu öğrenince? Şu an bir sıkıntı yok dedi ama ilerde çok fark olursa perinatologun tekrar görmesi gerekebilir dedi. Endişelendim ister istemez
Eda3838 Ben 23. Haftama girdim bugün 22 hafta 5. Günümde 720 gram dedi doktor benimkide bir hafta ileride yapılı bir bebekmiş canm ona göre düşün.
_Tazeanne tatlibebegim_ maşallah Allah bağışlasın beslenmeniz nasıl yani kaşarı muzu falan hangi öğünlerde nasıl tüketiyorsunuz
Srnbnymn tatlibebegim_ maşallah 🌸 Önerilerinizi dikkate alacağım. İki hafta sonra kontrolüm var. O zamana kadar deneyeceğim 🌸
tatlibebegim_ _Tazeanne teşekkür ederim🫶🏻 her gün kahvaltıda yiyorum yumurtalı ancak o şekilde yiyorum omlet şeklinde muzuda gece yatarken öğlen akşam falan yiyorum canım ne zaman isterse yani🤗
LamiyaCetinkaya Srnbnymn Daha önceki haftalara göre kilo alımı mı düşük ? Çünkü benim bebeğimin 1 hafta geriliği var 24 haftalıkken 23 hafta ile uyumluydu yani 500 gramdı ve normal dedi perinatoloji.
Srnbnymn LamiyaCetinkaya hayır her gittiğimde artmış oluyor kilosu ama haftasına göre daha düşük. Sanırım sizinki gibi biz de bir hafta geriden geliyoruz. İnşallah yetişsin bebişlerimiz. Sağlıkla kucağımıza alalım 🌸