Selam hanımlar, dün kan vermiştim. Hdl ldl ve Trigliserid yüksek görünüyor. Daha önce bu durumu yaşayan var mı? Aylık düzenli kan veriyorum kolestrol değerlerim zaten yüksek çıkıyordu. Normal demişlerdi ama trigliserid ilk kez yüksek çıktı. İnternette gebelik zehirlenmesi vs. Yazıyor endişelendim. Yaşayan var mı aranızda. 24+1deyim