Kelebek_066 Kendimi hiç hamile gibi hissedemiyorum 2 gebeliğim hareketleri erken hissedili deniyor ama hala bir hareket hissedemedim İnsan böyle olunca bir korkuya kapılıyor tereddütte kalıyor birşey mi oldu felan gibi düşünceler sarıyor
Ruya17 Kelebek_066 bende 15+6yim henüz bişey hissetmedim 20.haftaya kdr normal olduğunu söyledikleri için panik yapmıyorum :)
Gokceulcay Kelebek_066 Benimde 2. Gebeliğim bende geçen hafta aynen böyle düşünüyordum bu hafta 16+4 olduk pıt pıtları hissetmeye başladım☺️