Eloelo buseseylan hay Allah senden razı olsun bin kere bir seferde keser mi 4 aydır çekiyorum ya bir tane içtim lansor şıp diye kesti çok dua ediyorum sana bilgin olsun 🌸🌸🌸
Eloelo Edit.. doktora gidildi danışıldı lansordan bir tane içildi kimler tavsiye ettiyse hepsine tek tek dua edildi 🙏🏻🌸 4 aylık kabusum sona erdi Allah hepinizden razı olsun kim bu illeti çekiyorsa şiddetle tavsiye ediyorum ki bir eşek sütü denemediğim kalmıştı 🙈 I love Lansor ❤️
Haticemrahalp Eloelo canim aynisi Bende de var yastiğini yüksek yap yat öyle geçiyor benim ki gavisconda kullandim ama o beni çok kusturuyor limon damlat biraz ağzina ben onda fayda gördüm birazda kokla rahatlasin inşallah ben öyle yapıyorum
Eloelo Haticemrahalp lansor al lansor bir tane içtim bu sabah ilk defa iyi bir gün geçirdim ne yapsam fayda etmedi onun dışında doktoruna danış benimki çok inatçıydı bazısına gaviskon falanda iyi geliyor hemencik geçmiş olsun canım 🌸
Eloelo buseseylan arada uyurken tekrar ediyor yine ama en güzeli rahat bir gün geçiriyorum eğilip yerden birşey alsam kusturacak kadar yakıyordu çok sağol canım tekrar ❤️
buseseylan Eloelo rica ederim ne demek, o hissi çok iyi biliyorum, çok zor gerçekten..Allah tüm annelerin/anne adaylarının yardımcısı olsun.
Eloelo Arjin_rojin canım benimki normal değildi rennie gaviscon bunlar işlemedi bile. Mide koruyucu tavsiye ettiler arkadaşlar iki gündür normal insan gibiyim 🙏🏻🤗
Damlayaz Çiğneme tableti var evde rennie olurmu kızlar ? Bu saatte dr rahatsız etmek istemiyorum ama midem cook fenaa yanıyor benimde
Eloelo Damlayaz anlık olarak iyi gelir ama bazen hafif oluyor rennieden çok memnun olanda var hemen at bir tane 👍
Eloelo SibelAltunkArslan salatalık hiç denemedim ama soğuk soğuk tuzlu tuzlu iyi giderdi evde de yok valla canım çekti 😋😋
SuAte Hepinizin haftası ileri biz 17+2 olduk ama 2 gündür bende de var normalmi sizde de bu haftalarda mı başladı?
Eloelo SuAte normal canım hormonlar kasları gevşetiyor midenin kapağıda gevşiyor benim 20 haftalıkken başladı hiç çekme bu haftalara kadar hemen mide koruyucuya başla ben 4 ay çektim şurda 3 gündür iyiyim şükür 🙏🏻