Arzu343434 Merhaba haftaya doğuracam ama şansıma hasta oldum . Bogazim çok acıyor sesim boru gibi halsizlik tavan. Neler yapabilirim teşekkürler
acarsmom Arzu343434 benim sezeryana iki gün kala grip oldum ama doğum yaptım şuan 10 günlük olduk çok şükür bebeğe geçmedi sizin daha zamanınız var bol meyve vitamin alın